середу, 19 листопада 2014 р.

Модуль 2

 Я в першу чергу ознайомилася із навичками 21 століття, які необхідні учням (випускникам шкіл), щоб в майбутньому стати успішними. 
    Дізналася більше про метод навчальних проектів, детальніше продумала хід виконання свого. 
         Ознайомилася із "дошкою віртуального голосування". це для мене є новинка, раніше з таким не зустрічалася, надіюся надалі використовувати її у своїй педагогічні діяльності. 
      Також новим для мене є "5 П"-навчальний проект,  думаю варто це запам'ятати і доцільно використовувати, адже це асоціація, яка в майбутньому дуже знадобиться. 

       На цьому модулі я також пригадала таксонометрію Блума та як створювати буклети. Для проеrтів з математики їх важко зробити, однак я постаралася і таки дещо вийшло.

Немає коментарів:

Дописати коментар